Klantenservice
Wat zijn de verschillende verzendopties?
- Wij bezorgen jouw bestelling bij je thuis via Post NL of dropshipment. De verzendkosten bedragen dan € 7,50 inclusief btw en ongeacht de hoogte van het bestelbedrag. Boven de € 100 bezorgen wij jouw pakket gratis.
- Je haalt de bestelling gratis op in het Expert Center op Schoolbaan 1 in Roelofarendsveen. Wij bellen je dan zodra de order binnen is.
- We komen de bestelling bij je thuis installeren. Bekijk de kosten. Als je een zakelijke klant bent, is installatie op kantoor mogelijk. Informeer naar de geldende tarieven via (071) 331 01 84 of advies@verdel.nl.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Als zakelijke klant van Verdel ICT & Media is het mogelijk om middels een account op rekening te betalen.
Kan ik ook producten op rekening kopen?
Ja, zowel als zakelijke en particuliere klant kun je bij ons op rekening kopen. Neem contact op voor de mogelijkheden.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
Jouw bestelling wordt doorgaans binnen één à twee werkdagen geleverd. Wanneer je doordeweeks vóór 16.00 uur besteld, gaat het pakket dezelfde dag met de post mee. Mits alle producten op voorraad aanwezig zijn natuurlijk. Dit kun je tijdens het bestelproces zien. Als een product is uitverkocht duurt het twee tot vijf dagen voordat het binnen is. Bij een langere levertijd nemen we contact met je op. 'Nog enkele op voorraad' houdt in dat er drie producten of minder in stock zijn.
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Zodra je een bestelling doet, ga je akkoord met de algemene leveringsvoorwaarden én de bepalingen behorende bij de online shop van Verdel ICT & Media. Bekijk de voorwaarden.
Installeren jullie de producten ook?
Uiteraard! Wanneer je er zelf niet uitkomt of er niet handig in bent, komen wij graag bij jou als particulier langs op locatie om desbetreffende product(en) te installeren. Bekijk de kosten. Als je een zakelijke klant bent, is installatie op kantoor mogelijk. Informeer naar de geldende tarieven via (071) 331 01 84 of advies@verdel.nl.
Wat is de retourprocedure?
Wettelijke garantie
Wij garanderen dat te leveren producten voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook. Er kan onverhoopt toch iets mis zijn met jouw levering. Lees hierna wat je dan het beste kunt doen.
Herroepingsrecht
Wil je binnen de zichttermijn van 14 dagen afzien van onze overeenkomst? Vul dan het herroepingsformulier in. De verzendkosten bedragen gemiddeld € 8,95 en zijn voor jouw eigen rekening. Informeer naar de exacte verzendkosten.
Waardevermindering
Wanneer een product volledig in goede staat retour komt, dan heb je recht op volledige restitutie van het bestelbedrag. Is het product echter incompleet, vies, beschadigd of duidelijk intensief gebruikt, dan betalen we jou 75% van de aanschafprijs uit. Op deze manier kunnen we het product elders nog verkopen met korting.
Defect binnen de garantietermijn
Wanneer een product defect is bij levering óf binnen de garantietermijn van de fabrikant, neem dan contact met ons op. Het is altijd vervelend wanneer iets niet werkt zoals het zou moeten, we zullen dit leed dan ook zo goed mogelijk proberen te verzachten. Indien het nodig en mogelijk is, voorzien we je in leenapparatuur en we trachten aan te sturen op het omruilen van het defecte artikel. Spijtig genoeg is dit in het geval van een PC, tablet of notebook vaak niet haalbaar. Aan het afhandelen van een RMA binnen de garantie zijn geen kosten verbonden. Het gebruik van leenapparatuur is vanzelfsprekend gratis, mits wij ook daadwerkelijk leverancier zijn van het product.
Defect buiten de garantietermijn
Wanneer jouw product buiten de garantietermijn kapot gaat, onderneem dan de volgende stappen:
- Laat ons weten wat er defect is. Telefonisch, per e-mail of door het contactformulier in te vullen.
- Wij informeren jou vervolgens hoe we je zo goed en snel mogelijk gaan helpen.
- Het product dat defect is, komt retour naar ons adres. Wij herstellen het (of ruilen het om) en sturen het daarna naar jouw adres. Natuurlijk kun je het ook ophalen in ons Expert Center op Schoolbaan 1 in Roelofarendsveen.
- Voor eventuele leenapparatuur hanteren we scherpe tarieven en de kosten die gemoeid zijn met het afhandelen van jouw RMA bespreken we uiteraard voorafgaand met je.
Krijg je geld terug?
Binnen drie werkdagen staat het op je rekening!
Waar kan ik een klacht melden?
Mocht je onverhoopt een klacht hebben, schroom dan niet ons te benaderen zodat we dit samen op een goede manier kunnen oplossen. Vul het webformulier in en je krijgt binnen 14 dagen een reactie. Wanneer het oplossen van jouw klacht niet naar tevredenheid lukt, zijn wij verplicht je te wijzen op de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg. Je kunt een eventueel geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform voor geschilbeslechting.
Helaas, ik kom er niet uit. Kan ik een medewerker spreken?
Maar natuurlijk! Je kunt ons zes dagen per week gedurende de openingstijden bereiken via (071) 331 01 84 of advies@verdel.nl. Wij streven ernaar jouw vraag per e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.